Sponsor

Sunday, January 3, 2016

Ketam lembut Kuala Gula


Ni second time aku datang sini, Ikhwan baru first time. Dulu makan rasa sedapp sangat, rasanya la sebab dah laaaaamaaaaa sangat. Semalam datang balik, service punya la lambat. Aku syak sebab ketam out of stock kot. Family sebelah kitorang order ikan etc tunggu dalam 15 minit je, tapi sampai habis makan ketam tak nampak bayang. Kalau ye pun takde stock ke apa tolong la bagitau, adoi dragged habis semua plan.

Bab makanan dia pulak, biasa-biasa jela, takdela tahap marvelous sehingga menjilat jari. Aku baca review kat FB page depa, ada yang kata lauk biasa2 je, taraf masak sendiri kat dapur. Macam betul jugak. Ikhwan bagi 2 bintang out of 5. Aku tak boleh bagi bintang sebab aku yang ajak dia datang sini. Huhu

Tapi kalau korang nak rasa makan dengan suasana bergoyang-goyang boleh la try. Nak tengok diorang tangkap ikan, ketam fresh pun boleh. Makanan pun tak mahal tak murah sangat. Affordable lagi.


Motif tangan tu adalah sepit ketam




0 LOVE(S):

Post a Comment

© 2011; The Diary of a Nobody | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger